piątek, 23 sierpnia 2013

I love you...

Wakacje mają się powoli ku schyłkowi.Zadziwiające jak ten czas leci.Ja nie mam ostatnio czasu na niektóre sprawy.Jak to mówią coś za coś.Dzieci na tym niestety trochę cierpią.Ale jeszcze tylko dwa miesiące i będę miała powrót do stabilizacji.Pogody sprzyjają na piesze wędrówki.Wakacje w plenerze to jest to co ostatnio robię.
Jeśli chcecie zobaczyć wyniki tych eskapad to zapraszam na mój profil Fb
Tu znajdziecie wakacyjne fotki
Wakacje 2013
A tu mój projekt foto-kartkowy z cytatem
Z cytatem-Któż jak nie Bóg

Lubicie zakładki ? Bo ja bardzo.Tym bardziej , że bardzo dużo ostatnio czytam.
Dlatego pozwoliłam sobie na digi wizytówkę z moim dzieciakiem :)

FD_lottainbloom_freebie
fotka moja


Życzę Wam udanego weekendu :*
XOXO
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)