wtorek, 25 czerwca 2013

W błękicie...

Zamknęłam kolejny rozdział w życiu. Mam w końcu wakacje.Teraz czekam tylko do 30 sierpnia i mam nadzieję że będę mogła powiedzieć -JESTEM OPIEKUNEM MEDYCZNYM
Praca o której od jakiegoś czasu marzę prawie w zasięgu moich rąk :) Trochę się tą nauką rozochociłam i od września idę na opiekuna osób starszych i dziecka niepełnosprawnego-w końcu to dobre uzupełnienie do medycznego :) I w planach....powiem tylko tyle-że jeśli uda mi się znależć dobrą pracę w tym kierunku myślę nad licencjatem pielęgniarskim.W końcu wiek teraz niegra roli,a jeszcze taka stara niejestem by zakuwać :)
Mam też do pokazania karteczkę.W błękicie dla szczególnej osoby od pewnej niesamowitej grupy ...








Wam życzę spokojnej nocy
XOXO
Iwona

3 komentarze:

  1. Fantastyczna praca i trzymam kciuki za licencjat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. it's ery interesting project!

    Great job!

    olga, xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna i interesująca kartka! a życzenia - jedne z moich ulubionych :)) poza tym bardzo mi się podoba pomysł z wykorzystaniem dużej ilości tła "gazetowo-książkowego" - mam nadzieję, że mogę to sobie zapamiętać na "kiedyś tam"? pozdrawiam i przy okazji dziękuję za stempelek z hostią, już kilka razy wykorzystany (niektóre posty czekają na publikację, ale i tak zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)