wtorek, 18 czerwca 2013

Na sznurku-plus...FREEBIE

Witajcie kochani :) Nawet niewiem kiedy mi połowa czerwca upłyneła.Ciągle w biegu między szkołą,pracą a domem .Pocieszające jest to że jeszcze jeden egzamin i bedę miała szkolne wakacje :) Juz sie na nie doczekac nie mogę gdyż palce aż świerzbią by coś stworzyć.Czas też mam trudny-jednak liczę że z Bożą pomocą wszystko się wyjaśni.Że się to poukłada.Trochę tak jak z tą moją digi pracą się czuję-zawieszona na sznurku-albo raczej jak w pajeczynie.Tylko że ta pajęczyna która mnie trzyma ma dziwnie mocne pęta.
A dzisiaj jedna z ostatnich prac które stworzyłam.I tradycyjnie QP dla chętnych

credits-Wiosna 2013 SP
RossiDesigns_PU_Fan_Freebie
FRg_Courant d'air papiers
MDD_ChiaraAddon_Wordart_Freebie (3)


I dla chętnych FREEBIE QP


Życzę dobrego dnia
XOXO
Iwona




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)