czwartek, 2 maja 2013

FREEBIE-stempelek na Dzień Matki

Majówka mi służy.Odkurzyłam program i trochę się w świecie digi zaczęło dziać :)
Nietypowo jak na ostatnie czasy dla mnie-wklejam drugiego posta.Poprostu nie mogę nie podzielić się z Wami tym stempelkiem.Dzień matki już za niedługo,więc myślę że będzie jak ulał na tę okazję:)
Tradycyjnie prośba-jak z niego skorzystacie podlinkujcie w komentarzach do prac z jego udziałem :) Chętnie do Was zajrzę i zobaczę co stworzyliście :)



XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. Pięknie służy Ci majówka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udostępnienie - poczęstowałam się.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny stempel, dziękuję za udostępnienie
    na pewno się pochwalę jego wykorzystaniem :)

    www.cingari.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako że nie scrapuje to stempelek uzyłam w formie metki :] http://cingaripl.blogspot.com/2013/05/dla-mam.html

      Usuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)