czwartek, 11 kwietnia 2013

" KOLORY TĘCZY "...fiolet,granat,niebieski...

Za oknem w końcu mam nadzieję będzie prawdziwa wiosna.Czekam już tylko na wybuch soczystej zieleni.Czas mam wrażenie że gna jak zwariowany.Każdą chwilkę mam wypełnioną.Czuję że żyję,tak prawdziwie :D
Narazie będę pokazywać jeszcze rzeczy sprzed Świąt.Trochę sobie poleżały-a że miejscca na dysku zaczyna brakować stopniowo zaczęłam robić porządki :)
Stopniowo bo od 2o marca zaczęłam pracę.Jest to dla mnie ważne,niesądziłam że te chwile w pracy-głównie jestem sama tak mnie wyciszą.Było mi to bardzo potrzebne:) Za każdą chwilę dnia dziekuję Panu i cieszę się że moę być Jego narzędziem.Daję a jednocześnie sporo otrzymuję.To jest w tym moim ostatnim czasie tak najbardziej niesamowite:D
A to prace na wyzwanie " KOLORY TĘCZY " #14 Kącika Scrapmaniaka

kolor GRANATOWY + opakowanie po kremie + guziki + pinezki






kolor FIOLETOWY + PRZEDMIOT ... opakowanie po jogurcie + element SCRP ... chlapania + INNY ... drucik



kolor NIEBIESKI + metalowa puszka + etykieta + agrafka


XOXO
Iwona

2 komentarze:

  1. Genialne prace i świetne wykorzystanie niescrapowych elementów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hurtowo....no i dobrze...ja jakoś pozbierać sie nie mogę i nie wiem za co się brać....:)
    podobają mi sie wszystkie te dzieła...ale pudełeczko naj:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)