poniedziałek, 25 marca 2013

Wiosenny Blog Hop SP - losowanie!

Witajcie Kochani!
Ogromnie dziękuję za dużą ilość odwiedzin i wszystkie komentarze które pozostawiliście podczas minionego weekendu!
Bardzo się cieszę, że spodobał się Wam mój tag.
Mam nadzieję że przywoła tę długo wyczekiwaną wiosnę!
Ogromnie dziękuję za wspólną zabawę podczas Wiosennego Blog - Hopa Scrapujących Polek!



Zgodnie z obietnicą spośród wszystkich Was którzy wpisaliście się w komentarzach pan Random wybierze osobę do której mój skromny tag poleci...



a 15 komentarz zostawila...



Doris bardzo się cieszę że mój wiosenny tag trafi w Twoje ręce.W celu jego odbioru poprosze o dane kontaktowe na meila

Jeszcze raz bardzo dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam Wszystkich bardzo gorąco
XOXO
Iwona

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Frezjo zapraszam na Candy,może tym razem dopisze Tobie szczęście, czego życzę :)
      http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

      Usuń
  2. Doris szczęściaro! gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Doris gratuluję wygranej :) Dziękuję za zabawę,a tymczasem zapraszam na Candy :)
    http://pasje-iluszki.blogspot.com/2013/03/candy-u-iluszki-zapraszam-dzis-mija.html

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję szczęściarze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow! no to poniedziałek był moim szczęśliwym dniem i dostałam od losu aż dwa prezenty:))
    Pierwszy niezastąpiony to mój pierwszy wnuczek i w ogóle pierwszy raz jestem babcią....no i drugi prezent też niezastąpiony, bo będę posiadała pracę znakomitej skraperki:))))
    ...obiecuję,że będzie dla mnie jak relikwia, a ja ją tylko pooglądam, po przęglądam i zapewne coś po podglądam, ale w dobrym słowa znaczeniu:)Jeszcze raz dziękuję i naprawdę się cieszę, bo jest to moja pierwsza wygrana w losowaniach:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)