piątek, 1 marca 2013

Kolejny długi post

Czy wiecie co mnie najbardziej w sztuce się podoba? Pewnie się domyślacie...Najpiękniejsze w niej jest to że nawet w najgorsze dni potrafi poprawić mi humor.Uwielbiam te momenty gdy bez opamiętania mogę zanurzyć się w świat wyobrażni i dać się ponieść..
Moje prace dalekie są od wielkich artystów ale przenosząc na papier swoje myśli,czuję się wolna i lekka...i cieszę jak dziecko-bo choć trochę czuję to coś...

Możecie się również wyżyć twórczo na przykład próbując mailart.Moj zielona praca powstała na wyzwanie Scrap-ścinki oraz " KOLORY TĘCZY " - ZIELONY Kącika scrapmaniaka




Lubicie świat magii?Praktycznie chyba każdy lubił czytać bajkowe historie.Moja stronka art journalowa to odpowiedz na wyzwanie SP



Kolejna praca artjournalowa na wyzwanie SP pozwoliła wykrzyczeć mi złość:P



Uczestniczę tez w wspanialym projekcie,razem z dziewczynami z Kącika scrapmaniaka bawimy się w bajkowanie-czyli interpretujemy bajeczki:)




Ateciaki-tu dopiero można wyżyć się twórczo:)maleńkie pole na którym wiele można zrobić:) Mój powstał na wyzwanie SP,temat ATC Szaleństwo



I na koniec pochwalić się chcę i jednocześnie podziękować Scrap Manowi,wygrałam u niego candy i takie oto cudeńka dostałam-za które bardzo DZIĘKUJĘ:)




A Wam kochani życzę udanego weekendu
XOXO
Iwona

2 komentarze:

  1. oj kochana piekne się "wyżywasz" ...... i znam ten cudowny stan i cieszę sie, że i ty "uciekasz" w ten świat :) prace pełne ekspresji i tego czegoś co słowa nie opiszą ...... super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, żałuję ,że ja takich nie robię! Proszę zaglądajcie także na mojego bloga: http://scrappowo.blogspot.com/ Dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)