poniedziałek, 24 września 2012

Urodzinowo...

Dzień dobry:) Naprawdę dobry:)bo: Za oknem świeci słońce,mój synek dziś pierwszy raz bez mamy poszedł do szkoły,wekeend minął cudownie w gronie rodziny,mam w planach małą sesję z pewną uroczą dziewczynką....i szłoby tak wymieniać i wymieniać:) A tak poważnie,to po ostatnich burzach poprostu cieszę się jak małe dziecko że zaświeciło u mnie słoneczko i każda nawet najprostsza rzecz soprawia mi radość:) Pokleiłam też trochę ostatnio i wyszła mi digitalowo -makowa urodzinowa karteczka.Digitalowa-bo wydrukowałam niektóre elementy z zestawu FRg_Tendre comme Papaa a makowa gdyz papier na tło użyłam z makowego pola.
mapka Mojo Monday Wam życzę równie słonecznego dnia jak u nas:) XOXO Iwona

2 komentarze:

  1. U mnie też nie brakowało słońca ;) Kartka ciekawie skomponowana, obrazek poznaję :) Śliczne kolory!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)