poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Znowu ślubnie...

Najfajniejszą rzeczą dla mnie w poniedziałki jest fakt że wszystko wraca do normy.Mam spokój i ciszę zakłócaną tylko przez radosny gwar dzieci które są całym mym światem.M w pracy i dobrze bo niechodzi i niezrzędzi,a ja mogę się zająć tym co lubię najbardziej.Jeszcze miesiąc i szkoła,cena książek do 4 klasy według nowej reformy oświatowej zwaliła mnie z nóg.Najlepiej to zawiesić na jakiś czas naukę i poczekać aż stanieją.Szkoda że tak nieidzie...Ale -już nieprzynudzam do rzeczy.U mnie wbrew moim psychicznym nastrojom karteczkowo - klimat ślubny..




i ślubna aranżacja wyzwania na SP-trzy po trzy-czyli trzy ćwieki,trzy motyle,trzy kwiaty



i zaproszenie również w ślubnym klimacie na wyzwanie lato w rozetkach które rozpoczęło się na Scrap-ścinkach.Zaglądajcie tam bo przygotowałam małą niespodziankę która wkrótce się ukaże



Chyba dobrnęłam do końca ślubnego posta.Wam życzę udanego tygodnia-też na niego liczę ;)
XOXO
Iwona

9 komentarzy:

  1. Iwonko karteczki piękne i bardzo pomysłowe (czytaj nieszablonowe). Co do zbliżajacego się roku szkolnego to znam ten ból, człowiek mimo pracy nie jest w stanie czasem podołać wydatkom. Ale jak zawsze trzeba zagryść zęby i iść do przodu. Trzymaj się ciepło i nie daj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, a nasze państwo powinno dostać medal za politykę prorodzinną :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje Sabka!
    Marysiu -polityka prorodzinna jest poprostu do bani-wynik dzisiejszych zakupów książkowych-657 zl lżejsza:/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te ślubne kartki!
    Ja Julii odkupuję podręczniki od koleżanki używane. Zawsze to nieco taniej. Choć wszystkie ćwiczenia trzeba kupić nowe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas tyez sprzedaja uzywane-ale Julka idzie nowa reforma edukacyjna-niestety

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Piękne karteczki! Iwonko mój syn idzie do 2klasy-książeczki trochę tansze, ale i tak zatkało mnie przy kasie. A ponoć edukacja w Polsce jest bezpłatna.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczności :) nie wiem która najładniejsza ;)
    a co do książek - wszystko jeszcze przede mną a już się obawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewcia dziekuje:) a co do obaw - w pelni uzasadnione

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)