czwartek, 19 lipca 2012

Małe zaproszenie na loterie...

Witajcie kochani:)
Chciałabym Was zaprosić dzisiaj na loterię:)
Czy słyszeliście kochani o Marzycielskiej poczcie? Ja dowiedziałam się o niej gdy od znajomej synek się tam znalazłGdy trzymałam kciuki za małego księciunia ,by wyszedł z choroby i mógł cieszyć sie życiem z swoją maleńką siostrzyczką.Dlatego gdy zwróciła się do mnie mama Maćka niewachałam się i wysłałam swoje karteczki by pomóc temu chłopakowi.Mama tego wspaniałego chłopczyka organizuje loterię i jeśli tylko możecie-może zalegają Wasze szuflady jakieś rekodzielnicze prace - skontaktujcie sie z nią bezpośrednio i pomóżcie
Was niekosztuje to wiele a może bardzo temu chłopcu pomóc
To meil mamy Maćka mail: agaoswiecinska@gmail.com


Dzieci takich jak Maciek jest na marzycielskiej poczcie wiele.Wszystkie czekają na Wasze listy i każdy gest dobroci.Wierzę że wszyscy jesteście ludzmi o wielkich sercach i pomożecie Maćkowi a potem wielu jeszcze innym dzieciom:)

1 komentarz:

  1. Z całego serca dziękuję i za pomoc z loterią jak też i za każdy list do dzieciaków z marzycielskiej poczty... Maciek też tam jest i wiem jak bardzo pomagają mu te listy, jak czeka na nie, z jaką radością je czyta..one dodają nam obojgu siły do walki z codziennością, są odskocznią od problemów, ciągłej rehabilitacji.. więc kochani piszcie bo wasze listy są jak lek którego nie kupimy w żadnej aptece...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)