piątek, 20 kwietnia 2012

Spacerowicze...

Ostatnio jakoś na szaleństwa robótkowe przyszedł minimalny leń.A wszystko za sprawą cudownej pogody za oknem i prawie 20 stopni ciepla:)
Wieczorkami majdanu wyciągnąć sie nieda ,bo wszyscy już śpią-tylko nie ja....Więc siadam przy kompie i albo robię digi scrapy,albo działam z fotkami.Które robię jedna za drugą :)
To ostatnie fotki z wiosennego spacerku:)


Na fotkach jest Julka z przyjaciółką Igą-dziewczynka w czarnej skórze i moją Basią









Jak dla mnie to była fantastyczna zabawa :D Dziewczyny tak próbowaly pozować że miejscami przez śmech fotek niedało się robić:D Było fantastycznie i praktycznie na każdy spacer zabieram już teraz aparat.A nuż jakiś dobry kadr da się uchwycić:)


Ja jutro jade na spotkanie uscrapowanych ,już doczekać sie nie mogę :D
Życzę spokojnej nocki i wspaniałego wekendu:*
Iwona

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)