środa, 4 kwietnia 2012

15 dni WYZWANIE FOTOGRAFICZNE -Dzien 4-ZAWARTOŚĆ TORBY

Torby niepokazuje bo jest tak zajechana ze wstyd ja wogole pokazywac.Musze sobie nowa kupic albo zrobic.Jedno z dwoch.
Jesli chodzi o zawartosc ,moja torba jest w srodku totalnie minimalistycznie wyposażona.Nienosze wielu rzeczy,bo z doświadczenia wiem że im więcej wcisnę ,tym gorzej z znajdowanim czegokolwiek
To zawartość mojej torby.Zajechany portfel,dokumenty które muszę mić pod ręką ,książeczka do pomiaru ciśnienia-niestety z zdrowiem się pochrzaniło i klucze.Komórka zawsze pod ręką w kieszeni płaszcza więc w torebce miejsca niezajmuje:D




Mało ,prawda?


Zmykam teraz do dzieciaków,poranna kawka zaliczona :D


XOXO
Iwona

4 komentarze:

  1. ale malusio- jestem pod wrazeniem :)

    ja mam tyle rzeczy, ze szok - szczegolnie ze wzgl na dzieciaki (a to ubranie na zmiane, chusteczki mokre, suche, cos slodkiego, jakis napoj...)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście minimalistyczne ;) Ale lepsze takie, bo wszystko można znaleźć :)
    A zdrówko niech do Ciebie wróci szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, tylko tyle?? Ja nawet w małej torebce mam bałagan... Chylę czoła :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow...jestem pod wrażeniem...u mnie dodatkowo długopis, jakiś notes, perfumki i obowiązkowo krem do rąk...i to jest minimalizm dopiero...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)