niedziela, 4 marca 2012

Cała w kratkę -Pojedynek # 3 ---> ajec & iwonakra3

Kolejny temat który podała Ajec to cała w kratkę.U mnie to papier -tło w kratke,i wstązeczka w kratkę,a i ramka na sentencje jest kwadratowa ,taka mala czesc kratki:)
Mam nadzieję że sie zaliczy:)
Dla przyjaciela- to trwające wciąż wyzwanie w Szufladzie.
Moja kartka powstala nie dla przyjaciela a dla przyjaciolki.Trochę pomiksowałam kolory i dodałam czarną siateczkę,ale jakoś niemogłam się powstrzymać.Sami oceńcie jak wyszlo:)

Photobucket

Photobucket

A Tutaj znajdziecie Ajec odpowiedż na to wyzwanie

3 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka.
    Ta siateczka wygląda dość oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaliczy,a jakże by inaczej i to na 6+

    dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)