czwartek, 16 lutego 2012

Pop-up

Czasem jakies aa/mm wyzwanie na SP mi pasuje.To akurat baaardzo sie mi spodobało.Myślałam że jak dopasuję mapkę z Krainy Czarów to połącze dwa w jednym.Niestety do mapki się niezaliczyła bo ponoć nietrzyma się kupy.No cóż jak dla mnie mapka ma inspirować a nie ograniczać.Ale nie każdy ma takie podejście.

to mapka wedlug ktorej sie inspirowalam


No i moja karteluszka

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

liquid pearls perlowy,lakier bezbarwny,farba biala akrylowa,brokat,papier KI

3 komentarze:

  1. Nie trzyma się kupy? Moim zdaniem bardzo dobrze pasuje do tej mapki. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest! Moim zdaniem bardzo pasuje, no ale cóż... ja się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O o znam tę mapkę! Też robiłam szarą kartkę wg niej :)
    Twoja jest bardzo klimatyczna i oryginalna, te włóczkowe elementy dodają jej uroku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)