czwartek, 10 listopada 2011

Przedświąteczny czas ....

Dziś chyba pierwszy raz poczułam że jednak zima i święta się zbliżją:) Na dworze mrożno ani nosa mi się wystawiać niechciało,tymbardziej że najmłodsza córa chora :(
No cóż to są uroki jesieni,i tak długo okres chorobowy udało się odgonić.
A że mam więcej czasu na siedzenie w domu pędzę hurtowo z świątecznymi karteczkami:)
Karteczki zgłaszam na wyzwanie UHK Gallery

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Użyłam zimowej kolekcji z ScrapComu,kwiatki szydekowe by Ajec,stempelek m będzie do nabycia w Digi-scrap.pl,pozostale papiery?,obrazki z Plastusia,obrazki z Józefem i Maryją -autor nieznany


To wszystko na dzisiaj...życze spokojnej nocki kochani :*
Pozdrawiam
Iwona

4 komentarze:

  1. Piękne kartki!
    Wróciłam niedawno z Polski i w końcu dostałam w swoje łapki tą prześliczną zakładkę wygraną w Twoim candy! Dzięki jeszcze raz! Dziś wkleiłam zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczne karteczki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze wszystkie ..ale w ostatniej się zakochałam..

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)