środa, 2 listopada 2011

ATC Wąsy

Nielubię u mężczyzn wąsów drażnią mnie...Choc czasem zdarzy sie jakiś facet który ma to coś mimo iż nosi wąsa...Niewiem jak to zinterpretować u siebie ,mam dwa w sobie sprzeczne uczucia wobec wąsaczy.A co wy myślicie o wąsach?
A to moja odpowiedz na ateciakowe wyzwanie SP
Photobucket
fotka z http://www.be2.pl/blog/be2-zapuszcza-wasy-w-listopadzie/
reszta to pozbierane ścinki,fotki przyklejone na piance 3d,calosc troche obrokacona,male czarne polperelki

Pozdrawiam serdecznie:)
Iwona

2 komentarze:

  1. Nie przepadam za wąsami, choć mój tata nosi je od lat.
    Twoje ujęcie tematu bardzo mi się podoba, pomimo tej ogólnej wąsowej niechęci, kojarzy mi się jakoś tak pozytywnie z dżentelmenami może? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym kierunku moje myśli leciay:) niestety prawdziwych dzentelmenów coraz mniej:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)