sobota, 3 września 2011

Witaj szkoło!

Na blogu wyzwaniowymCraftArtwork. ruszyło nowe wyzwanie ateciakowe którego tematem jest powrót do szkoły.
To moja interpretacja tego tematu,zastosowałam tu stempelek który zrobiłam już jakiś czas temu i którego znajdziecie w Digi-Scrap.pl

Photobucket

Photobucket

Z jednej strony tęskni mi się za szkołą....Był to czas beztroski i szaleństwa młodości...Czasem brakuje mi tamtych czasów...Ale to tylko czasem :) bo jak popatrzę na uśmiechnięte buziaczki mich dzieci to tęsknoty odrazu nabok odchodzą :)

4 komentarze:

  1. słodka ta kartka :) a ja tam mam już dość szkoły a już niedługo studia (o ile się dostanę) hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. super karteczka - ślicznie wyszedł zegar tylko przez te wskazówki do dołu jest taki trochę smutny - wskazówki do góry, szkoła nie jest taka zła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ile się na nim dzieje!!...świetne:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)