poniedziałek, 18 lipca 2011

Kalka w roli głównej

W cotygodniowym wyzwaniu alteredart na SP jest temat kalki który mi podpasował.A że resztki kalki w papierkach miałam zdecydowałam się na wykonanie małej formy,tym razem taga który może już niedługo znajdzie swoje miejsce
Kalke zastosowałam tu na mały wachlarzyk pod stempelkiem który zrobiłam i wydrukowałam również na kalce,oprócz tego kalka jest pod lewym skrzydłem choć za wiele jej niewidac
Użylam tu równiez resztek wstążki i troche woalu,różyczki z naszej kwiaciarni,skrzydełka wyciełam z starej kartki i użylam sporo brokatu w kleju.Czarne tło zrobilam sama wypróbowując lakier pękajacy do paznokci który super sie na papierze spisal :)
Więcej już niepisze i pokazuję w końcu foteczki

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Za wszystkie Wasze odwiedzinki i miłe komentarze bardzo dziękuję i zapraszam do mnie ponownie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie miłe słowa które tu zostawiasz:)